Subject: nõukogu koosoleku teade
From: Jõulumäe Tervisespordikeskus <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Dec 2024 18:44:32 +0200

Teade:

Sihtasutuse Jõulumäe Tervisespordikeskus nõukogu 77. koosolek toimub
17.12.2024 algusega kell 11 Jõulumäel.

Koosoleku päevakord:

1) Sissejuhatus ja koosoleku päevakorra kinnitamine

2) Sihtasutuse Jõulumäe Tervisespordikeskus 2024. aasta esimese kümne kuu
ülevaade

3) Sihtasutuse Jõulumäe Tervisespordikeskus 2024. aasta majandusaasta
eelarve muutmine

4) Sihtasutuse Jõulumäe Tervisespordikeskus 2025. a majandusaasta eelarve
ja tegevuskava kinnitamine

5) Sihtasutuse Jõulumäe Tervisespordikeskus struktuurimuudatuse ülevaatus
ja kinnitamine

6) Päevakorda kerkinud küsimused

Lugupidamisega

--

Eido Tasalain

Sihtasutus Jõulumäe Tervisespordikeskus

juhatuse liige

Tel 5094895

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.joulumae.ee <http://www.joulumae.ee/>